راهنمای جامع موتور کرکره و سایبان برقی

در اکثر تجهیزات اتوماسیون محیطی از موتورهای محرک یکسانی استفاده می‌شود. راهنمای خرید موتور کرکره و درب اتوماتیک

راهنمای جامع موتور کرکره و سایبان برقی

در اکثر تجهیزات اتوماسیون محیطی از موتورهای محرک یکسانی استفاده می‌شود. راهنمای خرید موتور کرکره و درب اتوماتیک

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن سیستم های برقی و اتوماتیک، امروزه اغلب مردم برای درب منزل، پارکینگ یا مغازه خود از کرکره برقی و درب های اتوماتیک استفاده می کنند. این محصول، با طراحی جدیدی که دارد زیبایی و جلوه خاصی به محیط می بخشد. و بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

به طور کلی دو المانی که برای خرید یک محصول مهم هستند قیمت و کیفیت هستند. قیمت کرکره برقی مغازه نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم. قاعدتا هرچقدر کیفیت قطعاتی که در ساخت کرکره برقی به کار رفته اند بهتر باشد و ابعاد و اندازه بزرگتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی مغازه

قیمت کرکره برقی مغازه

اولین چیزی که در قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر می گذارد اندازه و ابعاد آن است. بنابراین محل نصب کرکره باید ابتدا توسط یک کارشناس اندازه گیری شود و طول و عرض محل قرارگیری کرکره به صورت دقیق اندازه گیری شود. پس از آن طرح های مختلفی بر اساس نوع موتور، طرح درب، جنس تیغه و رنگ کرکره پیشنهاد داده می شود.

توصیه ما به شما این است اگر به دنبال قیمت کرکره برقی مغازه مناسب هستید، تیغه فولادی یا آلومینیومی را انتخاب کنید. این مدل تیغه ها به نسبت ارزان تر از تیغه های پلی کربنات هستند و به صرفه تر می باشند.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی مغازه

به طور کلی عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی مغازه عبارتند از:

  • موتور کرکره برقی

یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت کرکره برقی مغازه نوع و اندازه موتور آن است. بصورت کلی سه نوع موتور توبلار، ساید و سانترال برای کرکره برقی استفاده می شود. قبل از خریدن موتور باید ابتدا ابعاد و وزن دقیق درب و دیگر تجهیزات محاسبه شود. پس از آن بر اساس کاربرد و میزان استفاده، موتور مناسبتان را انتخاب کنید.

  • کرکره معمولی با موتور برقی

هنوز هم دیده می شود که برخی از فروشگاه ها و مغازه ها از کرکره دستی یا معمولی استفاده می کنند. برای به حداقل رساندن هزینه ها می توان کرکره را از جای خود در آورد، سپس شافت را تعویض کرد و یک موتور ساید به آن اضافه کرد. اینگونه می توان یک کرکره معمولی با موتور برقی با هزینه کمتر داشت.

  • تیغه کرکره برقی

بیشترین بخش از هزینه یک کرکره برقی فارغ از جنس آن مربوط به تیغه کرکره برقی است. هرچقدر ارتفاع و عرض کرکره بیشتر باشد، تعداد و طول تیغه ها افزایش می یابد. علاوه بر این اگر در شهر های بارانی و در مناطق شرجی به دنبال نصب کرکره برقی هستید باید دقت داشته باشید که حتما از مدل های ضد زنگ استفاده کنید. بنابراین هرچه تعداد تیغه ها بیشتر باشد و آلیاژ به کار رفته در تیغه ها مرغوب تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

 برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است ابتدا آن را بشناسیم. درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ نوعی درب برقی است که از پنل های شیشه ای متحرک درست شده است. این نوع درب دارای یک قاب فلزی محکم می‌باشد و در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شود. با خرید درب اتوماتیک شیشه ای برای ورودی ساختمان خود یا فروشگاه زیبایی خاصی به آن می بخشید.

از مزایای خرید درب اتوماتیک شیشه ای این است که میزان سرعت باز و بسته شدن آنها را می توان بر اساس میزان تردد تغییر داد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای انواع مختلف آن را به شما معرفی می کنیم که عبارتند از: درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک کرو، درب اتوماتیک تاشو.

جمع بندی

ما در این مقاله به عوامل مختلف تاثیرگذار روی قیمت کرکره برقی مغازه و همچنین نگاهی اجمالی به درب اتوماتیک شیشه ای انداختیم. عوامل بسیاری در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که مهمترین آنها نوع و اندازه موتور و اندازه تیغه ها هستند. برای اینکه اطلاعات دقیق تری بدست آورید و خریدی مطمئن داشته باشید به وب‌سایت میتن هوشمند مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۷:۰۵
matin hooshmand